Re: Jakie głośniki?

Autor: Salata <salata_at_nospsm.interia.pl>
Data: Wed 20 Apr 2011 - 20:54:35 MET DST

"UK" <<> wrote:

> http://www.komputronik.pl/product/63558/Sprzet_komputerowy/Peryferia_i_eksploatacja/Creative_GigaWorks_T20_II.html

> Czy piszesz konkretnie o "Creative GigaWorks T20 II" za 229 zł wg ceny internetowej?
> Ponadto mnie chodzi nie tyle o słuchanie mp3 co oryginalnych płyt dźwiękowych CD,
> a te sÄ… stereo.
>
> Pozdrawiam
> UK

Tak pisze o tych samych. Slucham na nich mp3 bo:
1) szkoda mi katowac cda na integrze realtek'a
2) do stereo mam osobne zestawy hi-fi
3) czasami jakies flaci pograja i jest bardzo OK.

Jednak majac na uwadze brzmienie to sprzet gra naprawde fajnie. Mozna do
niego podpiac zewnetrzne zrodlo dzwieku jak np odtwarzacz z flac. Wtedy
wrazenia sie poteguja na plus.
Z doswiadczenia wiem, ze jak sluchac audio to tylko na 2.0. Sub nadaje sie
tylko do filmow, a te male popierdolki daja rade we wszystkim.

--
Regards
Marcin