Re: Jakie głośniki?

Autor: Salata <salata_at_nospsm.interia.pl>
Data: Wed 20 Apr 2011 - 20:16:21 MET DST

animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> wrote:

> MiaBam to dziadostwo i szybko do sklepu oddaBam!
> Nie ma to jak kupione kiedy[ w Optimusie niedu|e, ale bardzo ci|kie
> gBo[niki Trust. Dalej ich u|ywam.

Ja mam je i jestem bsrdzo zadowolony. Bardzo ladnie naturalnie graja
praktycznie przy kazdej glosnosci. Stereo slucham na innym sprzecie, ale
mp3 na tych malych, niepozornych glosnikach brzmi naprawde niezle. jakbym
mial jeszcze raz wybierac system 2.0 do komputera to bym sie nie
zastanawial i znow wybral ten sam zestaw.

--
Regards Marcin