Re: Jakie głośniki?

Autor: DooMiniK <fake_at_mail.com>
Data: Wed 20 Apr 2011 - 07:55:48 MET DST

On 19/04/2011 22:11, UK < wrote:
> To znaczy z subwooferem?

Wszystko zależy, na ile masz 'drewnianie ucho'. Sporo osób
bierze z głośnikiem niskotonowym, bo robi 'tak fajnie boo-boom-boom'.
Poważnie - postarj się posłuchać.
Ja nie tak dawno kupiłem za jakieś 15Euro (potrzebowałem coś taniego do
konsoli do gier) Creative T3030 i jestem nawet mile zaskoczony.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel