Re: Niskobudżetowy komputer.

Autor: OMSON <omson_at_autograf.pl>
Data: Tue 19 Apr 2011 - 23:49:10 MET DST

Maciej Browarczyk pisze:

> Nie każdy chce kręcić procesor, czasem nawet w domu potrzeba większej
> wydajności a taki Celeron to okrutny kastrat i nie warto zawracać sobie
> nim głowy. Skoro można mieć w tej cenie lepszy zestaw to czemu nie?

Obecie nawet tzw "zwykłe czynności" mogą nieźle obciążyć peceta - ot
chociażby surfowanie bo WWW z wodotryskami...
Ja wrzuciłem przykładowy config na Intelu... jak wątkotwórca postanowi
używać kompa do gier, będzie miał dużo lepsza bazę pod rozbudowę, a w
codziennym użytku też będzie bardzo zadowolony, jako że Core i3 to
całkiem wydajny CPU.

Pzdr, OMSON