Re: Niskobudżetowy komputer.

Autor: M1SLQ <mbierwia_at_WIELKIELITERYIKROPKAPRECZ.o2.pl>
Data: Tue 19 Apr 2011 - 19:54:14 MET DST

> To co wkleiłeś ma podły procesor ale ma system operacyjny. Autor wątku
> nie napisał czy ma być z systemem czy bez.

Pytał o komputer do zastosowań domowych z wykluczeniem gier. Właśnie tym
się zasugerowałem, podpowiadając złożony, gotowy do pracy zestaw z
systemem. A czemu uważasz, że E3400 to podły procesor? Stary już,
prawda, ale daje radę w wymienionych zastosowaniach i spokojnie chodzi
na FSB 266 MHz.

Pozdrawiam.