Re: To jest podróba Waszym zdaniem?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 19 Apr 2011 - 15:14:46 MET DST

Dnia 2011-04-19, o godz. 12:45:14
Przesmiewca <baran-ky@o2.pl> napisał(a):

> Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl> napisał(a):

> Hehe, papka z mozgu. Potem na chromatografie widac to
> "doswiadczenie" ;) Dziekuje i zycze smacznego.

Możesz się śmiać - i tak to wile nie zmieni. Może i doświadczenia nie
mam - w końcu zaliczyłem tylko 4 semestry chemii na SGGW - ale to za
komuny więc pewnie się nie liczy i żadnej wiedzy z tego nie wyniosłem.
Niemcy, Czesi czy Austryjacy z destylatami owocowymi z domowych
destylarni tez nie wiedzą co robią. No i oczywiście przed wynalezieniem
chromatografu dobrych wódek nie robiono...

> Podaj jakiez to E dodaja do wodki.

Pierwszy z głowy E330 - zwany potocznie kwaskiem cytrynowym czy E150
karmel właśnie. O barwnikach z grupy E100-E199 nie wspominając.

Zdrówko