Re: T410/8840p/X201 stacja dokująca + 3 monitory

Autor: Grzegorz S <gs_at_sgh.waw.pl>
Data: Mon 18 Apr 2011 - 23:11:34 MET DST

Adam 'Adak' Kępiński <adak@poczta.onet.pl> wrote:

> Opcja z kartą graficzną na USB może nie przejść, czy bywają jakieś
> zewnętrzne karty graficzne z interfacem Express Card?
> Wiem, że bywają stacje dokujące z miejsce na grafikę PCI-E ale chyba też
> wolałbym tego uniknąć (koszty).
> Najchętniej użyłbym takiego czegoś (nie moja aukcja ani nic!):
> http://allegro.pl/dell-multi-hub-monitor-display-port-i1557867772.html
> ale nie dość że drogie to znając życie z moimi monitorami nie zdziala
> (nie Delle) - choć idea najbardziej mi się podoba.

Jest jeszcze takie coś od Matroxa

http://www.matrox.com/graphics/en/products/gxm/

Dodatkowo przejrzyj stronę Lenovo odnośnie obsługi wielu monitorów na laptopach z grafiką
Nvidia Optimus, to powinno rozwiać Twoje wątpliwości.

http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-76617

Wygląda na to, że się da nawet 4 ale wymaga to innego replikatora portów w wersji Plus
oraz modelu T410 z grafiką Optimus.
Ale to tak pobieżnie przejrzałem, Ty się wczytaj dokładniej.
Obecnie wchodzi T420 z SandyBridge może tu się coś zmieni i warto kupić ten nowszy model?

Mam nadzieję, że mogłem pomóc.

grzesiek