Netgear DGN1000 - Dioda Lan świci na Czerowo

Autor: disign <klepa_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 18 Apr 2011 - 12:37:37 MET DST

Witam
posiadam ruter Netgear DGN1000 i mam takie pytanie mianowicie mam do
niego podłączone dwa komputery stacjonarne i jak obydwa pecety mam
wyłączone to diody przy porcie LAN na ruterze świecą się ,tylko z tym
że w przypadku 1 PC dioda świeci się na czerwono a w 2 PC na zielono.
Podłączenie do innego portu LAN nie zmienia tego stanu, I teraz się
zastanawiam co może być tego przyczyną i jak można to naprawić aby też
dioda świeciła na zielono. Po prostu chciałbym się dowiedzieć bo to
mnie irytuje, a nie mam problemów z internetem jak włączę 1PC, ruter
sygnalizuje że wszystko jest poprawne (diody na zielono).
dodam że 1PC mam podłączony do rutera kablem UTP kategorii 5E

za odpowiedz z góry dziękuje