Re: Zintegrowany audio Realtek nie chce działać

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 18 Apr 2011 - 12:26:58 MET DST

W dniu 2011-04-18 11:10, Taz pisze:

> Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Tak właśnie pomyślałem, że są jakies pozostałości po SB, kodery/dekodery
> audio i inne
> i już zanim przeczytałem twój post zastanawiałem się jak wyczyścić te
> multimedia, bo zawsze
> instalowałem winde z juz wpiętym SB. Tylko to co piszesz o batchu jest
> niezbyt zrozymiałe
> dla mnie. Po prostu nie wiem jak się to robi.

Tekst pomiędzy liniami wrzuć do systemowego notatnika i zapisz jako
batch, czyli nadając nazwę przykładowo SYSTEM.BAT (nie SYSTEM.BAT.TXT
ani SYSTEM.TXT). Możesz zapisać na pulpicie.

set devmgr_show_nonpresent_devices=1
start devmgmt.msc

Potem wystarczy standardowo uruchomić za pomocą myszki, w Menadżerze
Urządzeń w menu widok zaznaczyć "Pokaż ukryte..." i dalej wg
poprzedniego opisu.

--
Pozdrawiam.
Adam.