Re: Jonizator-ozonator do komputera - na usb

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sun 17 Apr 2011 - 21:09:08 MET DST

Nie wiem co to urządzenie daje, ja 2 lata temu kupiłem do lodówki w sklepie
Stonka taki jonizator:
http://allegro.pl/genius-air-znany-z-tv-dezynfekcja-lodowki-i1553395496.html
Zasilanie 3 baterie AA (ja wkładam akumulatorki, starczaja na 2 miesiące) i
na 100% coś daje, bo po pierwsze nie przenikają zapachy (np. z kiełbasy do
placka :-) ), żywność dłużej utrzymuje świeżość. Jak się otwiera lodówkę to
czuć tak jakby morska bryzę. :-)
Aha, i w Stonce ten jonizator z aukcji kosztował 5zł, więc kupiłem od razu 4
sztuki i rozdałem po rodzinie. :-)
Podobno ozon zabija bakterie i wirusy. :-)