Re: prosta sprawa a zwiększa moc antenki wi-fi

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Sat 16 Apr 2011 - 00:40:17 MET DST

> mam pytanko tylko skąd wziąć wydruk takiej paraboli o ogniskowej 6cm,
> bo nie chce mi się samemu jej rysować punkt po punkcie

Chyba lepszy bedzie jakis drobnoziarnisty styropian
zamiast tej pilsniowki (latwiejsza obrobka).

Przydaloby sie "sztywne" mocowanie do karty z taka antena:
http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=TP-LINK+UC100
Ktos uzywa? stabilne to?

Zmierz SNR - jestem ciekaw jak ten parametr sie zmieni.
Dosyc fajny monitor wifi:
http://www.metageek.net/products/inssider
ma sporo wad, ale nic lepszego nie znam.

Ciekawe czy takie anteny mozna robic "w garazu":
http://www.interprojekt.pl/wiki/Wiki.jsp?page=Gold__SAD24024
:)