Re: Procesory wielordzeniowe (architektura/testowanie) - literatura

Autor: Zakarm <tyskie_at_smiedzimulem.com>
Data: Fri 15 Apr 2011 - 20:33:57 MET DST

W dniu 2011-04-15 19:58, Joe pisze:

> Stronę intela znam i używam, pisząc tutaj oczekiwałem innych, alternatywnych
> źródeł informacji w postaci tradycyjnych książek.

"Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w odnalezieniu literatury związanej z
architekturą wielordzeniowych procesorów x86 i ich testowaniem/porównywaniem
(zasady, metodologia itp.), najlepiej jak by były to opracowania na poziomie
akademickim "

Chcesz dane na poziomie akademickim to nic innego jak dokumentacja
prodecenta, jest dogloebka od budowy mechanicznej po prady plynace w
poszczegoolnych liniach.

Ty nie szukasz dokumentacji a opracowania dla laikow i tak powinien
brzmiec twoj watek.

Polecam ANatomia PC 1230 stron zywego tekstu.