Re: modem GSM - expressCard czy USB?

Autor: Xian Mi Mao <xian.mi.mao_at_gmail.com>
Data: Wed 13 Apr 2011 - 16:36:15 MET DST

On Apr 13, 2:02 pm, monter <mon...@gazeta.pl> wrote:
> Weź Huawei na USB.

To, ze na USB to mnie przekonalo z tym przedluzeniem "w razie
czego" ;)
Teraz prosze o rade co do marki/modelu.
Sporo osob poleca wlasnie Huawei, dlaczego? Pod LINUKSem zachowa sie
ok?
Prosze o opinie jak pod LINUKSem, ale i w ogole, pracuja takie modele
roznych firm:

- ZTE MF 100
- ALCATEL ONE TOUCH X215S
- DU-7200B (chipset: MSM7200)
- HUAWEI E160 E160G, E156G

Jak bardzo krytyczne jest to ktory model wybrac, czy sa jakies na
ktore trzeba SZCZEGOLNE uwazac? (Juz nieraz byly na forach cale
TRAGEDIE z zainstalowaniem jakiegos "wynalazku" zwlaszcza pod
Linuksem!)