Re: proszek hp 4000 a oki b4600

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Wed 13 Apr 2011 - 09:36:21 MET DST

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości
news:inufc9$jgl$1@inews.gazeta.pl...
> kupiłem sobie na zapas proszek do hp4000
> kumpel akurat w potrzebie, czy da się użyć mojego proszku do jego oki
> b4600?

Z tonerami różnie bywa.
Np. Kyocera nie lubi jak miesza się oryginalny toner z jakimś zamiennikiem,
bo robi szare tło.
Ale później jak stosuje się tylko zamiennik to działa ok.
Np. do Lexmarka kupiłem w Agawie zamiennik dedykowany do Lexmarka E260 i
robił szare tło.
Wysypałem wszystko, oczyściłem kardridż i zasypałem tonerem Katuna do
Samsunga Ml-1510 - jakość idealna jak oryginał.
W ogóle polecam zamienniki firmy Katun, bardzo dobrze działają z Kyocerą i
Lexmarkiem.