Re: Nagrywarka TSS

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 12 Apr 2011 - 00:32:23 MET DST

> Żaden nie wiedzial i nie napisał jak usunąć firmware nagrywarki. Za to
> skunksy smrodzić tylko potrafią. Ot takie zwykłe śmierdziele.
> Jak już wcześniej napisałam-sprawa tego firmware jest  już nieaktualna,
> bo to wina płytki Verbatim.
> animka

Scanerom - on line za bardzo bym nie wierzył.
Prawdopodobnie problem nie został do końca rozwiązany - bo mało prawdopodobne
jest, aby taki dobry napęd (mam taki tylko PATA) nie czytał tak dobrych płyt
jak Verbatim. Może zdarzyło Ci sie kupić jakąś podróbkę tej marki.
Firmware zawsze można spróbowac wgrać jeszcze raz jak coś nie pasuje.
Pozdrawiam.