Re: Nagrywarka TSS

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 11 Apr 2011 - 14:32:39 MET DST

W dniu 2011-04-11 13:38, Pan Piskorz pisze:

> Dawnymi czasy zdarzało się, że na urządzeniu była nalepka lub tabliczka
> ujawniająca dość wiele szczegółów nt. urządzenia.

Nie będę teraz otwierała komputera i odkręcała śrubek :-)
Mam nadziejÄ™, ĹĽe Everest pokazuje numer faktyczny nagrywarki, a nie
numer z firmware.
Reasumując- już jest ok. Skanowałam drivery- online. Przeinstalowałam
south bridge (nie wiem czy to miało jakies znaczenie), a może w online
coś się naprawiło.
Nagrywarka już te płyty widzi i uruchamia. Nie widzi jednak płytek
Verbatim (DVD + R), więc już takich dziadoskich płytek nigdy nie kupię.

--
animka