Bardzo dziwne objawy

Autor: pilusia <piluska.wiesznospam_at_o2.pl>
Data: Sat 09 Apr 2011 - 14:28:02 MET DST

Witam, mam spory problem ze starym kompem.
To PIII 512MB SDRAM. Używam go praktycznie do przeglądania portali
informacyjnych, poczty i drobnych edycji.
W zasadzie powlny sprzet ale generalnie do zwykłych rzeczy wystarczał.
Zmieniłem modem do iPusa i zaczęły się problemy. Objaw jest taki, że nie
wczytuje kilku % stron m.in. wp.pl. Reszta chodzi zupełnie OK, onet.pl.
interia.pl. gazeta.pl itp.
Jest jeszcze kilka stron gdzie explorer ładuje powiedzmy 20% strony i wisi
tak albo do końca albo przez 10 minut zanim załaduje strone. Sprawdzałem
pingi i są w zakresie 70-150ms ale bez przerw w miare stabilne, jedynie przy
przejsciu z WCDMA na HSDPA potrafi przyciąć na 1000ms ale to się zdarza nie
częściej niż raz na minute.
Czy ktos ma pomysl o co moze chodzic? Sciagalem pliki po kilkadziesiat MB i
transfer bez przeszkód osbiągał 260kB/s.
Aniw wp.pl ani poczta na wp nie idzie sie załadować. Co mogę zrobić. Nie
chce zmieniać przeglądarki tylko dociec problemu u podstaw.