Laptop w okolicach 3 tysiecy

Autor: Norbert <norkomp_at_MALPAgmail.com>
Data: Sat 09 Apr 2011 - 02:13:25 MET DST

Prosze o porade.
Planuje zakup laptopa ktory zastąpi mi komputer stacjonarny.
Powiedzmy że 90% będzie używany w domu , 10% poza.
Chciałbym matryce przynajmniej 17" a mile widziana większa.
Komputer głównie będzie użytkowany do netu, oglądania filmów ( czasem
Full HD ) , obrabiania amatorskiego fotek z aparatu. W gry powiedzmy że
gram raz na miesiąc by zobaczyć co nowego w tej branży ale nie jestem
jakimś pasjonatem z braku czasu.
Mile widziana matryce LED i w wersji błyszczącej.
Procesor raczej z serii "i".
Dysk twardy przynajmniej 640GB
Pamięć RAM myślę że narazie wystarczy 4GB ale wolne gniazdo do rozbudowy.
Grafika... w stacjonarce mam już leciwe 8800GT , pewnie są w laptopach
szybsze.
Koniecznie złącze HDMI bo będę podłączał kompa do TV.
W miare dobry dźwięk.
Mile widziany tuner TV DVB-T bo na wakacjach przydał by się wieczorami.
Odtwarzacz BluRay wskazany.
Co do czasu pracy na baterii...zdaje sobie sprawe , że przy większych
matrycach się skraca.. ale chciałbym wybrać coś optymalnego by powiedzmy
te 2-3 godziny przeglądania netu i pracy wytrzymał.
Obowiązkowo wifi N.

Co do stylistyki... raczej coś w miare trwałego i eleganckiego bo
niektóre firmy niestety zauważam że miłują się w plasticzanych
konstrukcjach które nie wyglądają ani solidnie ani elegancko.

Proszę podrzućcie jakieś propozycje bo o ile w stacjonarkach nie mam
problemu to w laptopach jestem daleko w tyle.
Pozdrawiam.