Re: Remapowanie uszkodzonych sektorów dysku

Autor: Andrzej Ława <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Fri 08 Apr 2011 - 14:48:34 MET DST

W dniu 08.04.2011 14:47, Sławek Maculewicz pisze:

> Both.

Jaki użytkownik, taki produkt ;->

> Ale podobno Live Mail 2009 jeszcze dawał radę. Spieprzyli w najnowszym.

M$ w ogóle ma śliczne pomysły... Np. ignorowanie sortowania w widokach w
M$ SQL o ile nie ma klauzuli "TOP", przy czym w nowszych wersjach
"naprawili" i jak się da "TOP 100 PERCENT" to też sortowanie jest olewane.

A autorzy jednej aplikacji magazynowej nałogowo używali sortowania w
widokach... Ale znalazłem inne obejście. Nie powiem jakie, bo jeszcze i
to "naprawią" ;->