Re: mikroprzycięcia spowodowane klawiaturą

Autor: jeronimo <mj_at_pk.net>
Data: Thu 07 Apr 2011 - 15:58:18 MET DST

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości
news:inke8q$419$1@inews.gazeta.pl...

> Nie mozna po prostu sprawdzic z innym komputerem? Jesli problem jest latwy do
> odtworzenia na pewno zostanie wymieniona.
>
> --
> Pozdr

Ależ nie potrzebuję już sprawdzać z innym komputerem, bo była to jedna z
pierwszych czynności, które wykonałem jak podejrzenie padło na klawiaturę.
Klawiatura na 100% powoduje mikroprzycięcia. Problem w tym, że dla mnie to jest
łatwe do odtworzenia, ale dla panów serwisantów już niekoniecznie musi. Nie będę
do nich przecież taszczył komputera, żeby im "demonstrować". Prawdopodobnie będą
mi wciskać kit, że to musi być coś z moim komputerem/systemem itd. nie w
porządku, bo klawiatura jest fizycznie ok. Boję się, że to nie jakaś wada tej
klawiatury tylko taki urok tego modelu, może źle zaprojektowane, nie wiem.
Dlatego wolałbym najpierw wyśledzić problem i np. mieć jakieś logi, że
urządzenie cały czas wysyła niepotrzebnie dane do komputera mimo braku
wciśnięcia klawisza, niż po prostu powiedzieć "panie, bo mi gry przycinają z tą
klawiaturą". Klawiatura powodująca przycięcia to raczej dość rzadko spotykane
zjawisko przecież.