Re: Jaką grafę do zabytku :)

Autor: Gejzero SQ3OGX <gejzer__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Apr 2011 - 13:03:08 MET DST

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości
news:inemf2$qbl$1@inews.gazeta.pl...

> Moze to glupie pytanie, ale zamierzasz na tym grac?

Pytanie nie jest głupie :) kumpel o to samo mnie spytał.
Nie zamierzam grać i dokonałem już wyboru, padło na tańszą kartę.
Przypuszczam że i tak będzie lepsza niż to co miałem teraz.
Nie ma co inwestowac kasy w stary złom (energożerny). Szkoda tylko że nie
stać mnie aktualnie na wymianę całości ;>

Gejzero.