Re: Problem z TP i przepustowością 20Mb/s

Autor: Peter <kominiarz_at_wp.pl>
Data: Mon 04 Apr 2011 - 10:16:12 MET DST

  disign napisał:

> mam taką sprawę mianowicie podpisałem aneks do umowy z tp na internet
> o przepustowości 20mb/s i teraz dowiedziałem się że nie mogę mieć tych
> 20 mega bo brak możliwości technicznych , mimo że na centrali
> parametry są bardzo dobre i problemem jest zanik sygnału i że z 20mega
> według technika tp dociera do mnie tylko 10 i że u mnie da się tylko
> 10. Pokaże wam zdjęcie jak wygląda skrzynki TP ,która stoi na początku
> mojej ulicy i chciał bym się dowiedzieć czy według was taki wygląd
> skrzynki może mieć wpływ na gubienie sygnału?
>
> http://images39.fotosik.pl/769/b93a9d1115711c0agen.jpg

Na jakość sygnału internetowego decydujący wpływ ma odległość od centrali np dobrą jakośc dla 6Mb mozna
osiągnąć jeszcze przy 1,5 km ale 20 Mb już nie.
Zewnętrzny wygląd skrzynki nie ma tu znaczenia, chyba że środek został znacznie skorodowany
W praktyce to pomiary w terenie, czyli u ciebie, dają odpowiedź jaką przepustowość można wyciągnąć na
kokretnej linii.

--
  Peter