Re: Wifi n + gigabit switch

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Thu 31 Mar 2011 - 16:30:13 MET DST

Użytkownik "Mateusz" <mateusznospam@vp.pl> napisał w wiadomości
news:in1t4t$rds$2@news.onet.pl...

> Do czego jest mi to potrzebne?
> Jak patrze na pudelko linksysa to widze 2,4GHz.

Pasmo 5 GHz jest potrzebne wtedy, kiedy masz kłopoty z 2,4 GHz z powodu
dużego zatłoczenia (objawy: spadek prędkości transmisji czy nawet jej
zerwania). Na przykład telewizory sieciowe do pobierania obrazu FullHD
potrzebują pasma w granicach maksymalnych możliwości standardu 802.11n.
Wtedy przenosisz taką transmisję do 5 GHz i masz gwarancję, że będzie
działało. A resztę, mniej wymagającą, np. drukarkę, puszczasz na 2,4.

> Ogolnie po podmiance na nowszy model zalezy mi, zeby wszystko co mam teraz
> podpiete kablem lub przez Wifi dzialalo lepiej lub tak samo, byle nie
> gorzej :)

W eterze jest coraz ciaśniej.