Re: Podkręcanie przy dużej ilości pamięci RAM

Autor: robot <_at_onet.pl>
Data: Thu 31 Mar 2011 - 15:53:17 MET DST

W dniu 2011-03-31 14:44, Grzegorz Prędki pisze:

> A co ma piernik do wiatraka? Kiedys trzeba bylo ustawiac dzielniki
> podnoszac FSB zeby pamiec wyrabiala. Teraz 2500K podkrecasz wylacznie
> mnoznikiem wiec temat znika.

No dobra. To jest teoria.
Ale jednak fajnie byłoby gdyby ktoś to sprwdził w praktyce
i podzielił się obserwacjami.
Poz tym ja siÄ™ nie znam i nie jestem pewien czy pomimo
faktu braku konieczności przetaktowywania FSB duża ilość
RAM nie wpłynie w jakiś inny sposób na możliwości podkręcania.

Dzięki

--
pozdrawiam
robot