Podkręcanie przy dużej ilości pamięci RAM

Autor: robot <_at_onet.pl>
Data: Thu 31 Mar 2011 - 14:40:19 MET DST

Będę składać komputer do grafiki 3d (3dstudio) i w związku z tym
pojawia się pytanie: jak to jest z podkręcaniem procesora
w kompie z większą iością ramu. W tym konkretnie będzie 16 GB.
Co zrobć, żeby dało się jak najwięcej podkręcić - jaki ram
jaka płyta, czy może jakoś spowolnić ram? W poprzednim
komputerze miałem 8 GB pamięci i już były problemy -podkręcał
się słabiutko (Q6600 G0). Na słabej pamięci to w ogóle się
zawieszał nawet bez podkręcania. Spotkałem się z opinią
według której gdy wszystkie sloty pamięci są zajęte
to z podkręcania nici. Jak to jest teraz?
 Z procesorów chyba lepszy bÄ™dzie intel, na przykÅ‚ad 2500K -2600K
ale nie upieram się, może być i AMD X6.
Dodatkowo chciałbym ponarzekać na serwisy internetowe o sprzęcie komputerowym.
Zawsze jak jest jakiś test to nigdy nie testują z większą ilością
ramu. Standardem jest 4 GB i to wszystko.
Może znacie jakiś testy procesorów lub płyt w których użyto więcej niż
8 GB ramu?

--
pozdrawiam
robot