Re: Tani ruter+nas

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Thu 31 Mar 2011 - 13:21:03 MET DST

W dniu 31-03-2011 12:39, Yakhub rzecze:

> Nie tylko z VoIP może być problem, z AP też.

Bo? VoIP- urządzenia są dostępne, np.

http://sangoma.com/products/hardware_products/analog_telephony/usb_fxo.html

A jakiż miałby być problem z AP, poza ew. przemyślanym
doborem sieciówki WiFi?

> Zapomniałem o jeszcze jednej rzeczy - zupełnie nie zależy mi na wydajności.

Można jeszcze rozważyć cienkiego klienta z dyskiem 2,5 cala
w środku. Np. HP 5520- ma 4 porty USB 2.0, wewnętrzne złącze
PATA 2,5 cala.

--
Dominik (& kąpany)