Tani ruter+nas

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Thu 31 Mar 2011 - 12:32:14 MET DST

Witam.
Czy szanowna Grupa może mi polecić jakieś tanie urządzenie zawierające w
sobie:
- NAS - wystarczy 1 dysk, byle się mieścił w środku, a nie był podpinany na
zewnątrz po USB, miło by było, gdyby do danych był też jakiś dostęp "z
zewnątrz"
- ruter
- AP (nie musi być super-wypasiony z olbrzymim zasięgiem, do objęcia jest
tylko 1 pomieszczenie)
- pobierak torrentów
- bardzo mile widziana bramka VoIP
- wszystko w jednej skrzyneczce

Oprócz tego wszystkiego, nie obraziłbym się, gdyby urządzenie miało:
- wbudowany pobierak torrentów
- gniazdo USB do podpięcia drukarki
- gniazdo USB do podpięcia modemu GSM

Nie przeszkadza mi, jeżeli do uzyskania niektórych funkcjonalności trzeba
będzie modować soft urządzenia.

Wiem, takie rzeczy to tylko w Erze, ale może akurat ktoś takie coś robi?

--
Yakhub