nagrywarka DVD nie rozpoznake plyty DVD RW

Autor: Sebcio <sebastikantus_at_wp.pl>
Data: Wed 30 Mar 2011 - 07:51:01 MET DST

Otoz mam nagrywarke Optiarc DVD RW AD-7191A i nie rozpoznaje mi plyty
DVD RW, znaczy widzi ja tylko jako 1 krotnego nagrywania, na razie mam
problem z plytka Think Xtra, plytke TDK widzi jako wielokrotnego
nagrywania. A moze ja niewlasciwie rozpoznaje symbole na plytach bo
jest na plycie thinkXtra nadrukowane RW ale pod spodem tylko DVD+R