Re: Czym skasować "niekasowalne" pliki NTFS ?

Autor: Remek <remek_at_tlen.pl>
Data: Wed 30 Mar 2011 - 01:23:00 MET DST

Użytkownik "KrisB" napisał:

> Zapisało mi się na dysku kilka stron www .mht. Zapisały się bez zgłaszania
błędu, ale ze względu na dużą ilość znaków specjalnych w nazwie teraz ich OS
wogóle nie widzi ...

Co to znaczy, że OS ich nie widzi? Ty widzisz, a OS nie???

> nie potrafi ani skasować, ani skopiować ani zmienić nazwę.

Nazwę zmienisz klikając dwa razy na pliku (wolno). Wtedy nazwa się podświetli i
możesz wprowadzić dowolną. Jesli mimo to plik nie da sie usunąć zpróbuj tak:

Otwórz w innym katalogu nowy plik tekstowy i zmień jego nazwę na taką, jaką ma
wredny plik. Następnie ten nowo utworzony o zerowym rozmiarze przenieś do
katalogu z nieusuwalnym plikiem. W 99,99% przypadków operacja się udaje i plik
zostaje zastąpiony i można następnie go skasować.

Remek