Re: jaki pc dla mnie

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 28 Mar 2011 - 12:53:20 MET DST

W dniu 2011-03-28 09:14, aga pisze:

> No to moja konfiguracja legła w gruzach :), teraz pytanie jaka kartę
> grafiki wybrać myślałam o pasywnejGainward GeForce 9500GT 512 DDR2 ,
> lub tańsza GAINWARD GEFORCE 210 512MB DDR2/64BIT DVI/HDMI PCI-E
> (589/800) (CHŁODZENIE PASYWNE)
9500 to troszke już starość.
210 to taka mocna bieda ale z nowszych.
Karta jak karta ;) Skoro nie grasz - wydawało by się że każdy wybór
bardzo dobry bo pasywna więc nie będzie hałasować.

Ale sprawdz czy używany program potrafi korzystać z technologii CUDA
przy transkodowaniu wideo (albo używać zewnętrznego codeka który używa
jakiś cuda/vivo/innych metod wspomagania kartą graficzną). Wtedy
kodowanie wideo będzie znacznie szybsze, i tym szybsze im mocniejsza (i
nowsza, bo w starych z wydajnością cuda bywało różnie) karta.