Re: jaki pc dla mnie

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Mon 28 Mar 2011 - 00:32:06 MET DST

Użytkownik "Mateusz" <mateusznospam@vp.pl> napisał w wiadomości
news:imobuf$m0f$1@news.onet.pl...

> Moze to, ze monitor Full HD o tej rozdzielczosci ma 22-24 cale i siedzi
> sie od niego ponad pol metra zeby ogarnac, a TV mialby 32 cale i trzebaby
> siedziec od niego 1,5 metra zeby wzrokiem ogarnac.... Malo kto ma takie
> glebokie biurka ;)

Może to, a może tamto. Czy nikt nie potrafi napisać jasno co was boli? A co
do ogarniania - do gniazdka DVI możesz podpiąć drugi monitor więc skoro
powstało takie rozwiązanie to ogarniecie dwóch monitorów nie może być rzeczą
niemożliwą dla człowieka. Ludzie spokojnie siedzą przed trzema monitorami i
jakoś dają radę. Podpowiem jedną z możliwości - okno nie musi być na całą
szerokość monitora