Re: jaki pc dla mnie

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Sun 27 Mar 2011 - 20:43:07 MET DST

Użytkownik Budzik napisał:

> skoro monitory i telewizory mają taka sama matrycę, to gdzie tu róznica?
> Mam rozumiec, ze 80% monitorów = telewizorom = shit,

W kontekscie tego watku. gdzie Aga prosi o porade "Przeznaczenie
komputera: Robię zdjęcia i trochę filmuję ( amatorsko) obróbka niedużej
ilości materiału"

> a te pozostałe,
> zrobione na matrycy IPS sa dobrej jakosci?

Duzo lepszej. Choc docenia to tylko ci, którzy wiedza czego szukaja.

> Jezeli taka jest teza, to o jakich wyplywajacych oczach mówimy?

O swieceniu i o kolorach. Ja w mojego (akurat na PVA) moge sie patrzyc 8
godzin non stop. A na taki na TN po pol godziny oczy sa do bani.