Re: AWARIA HDD - czy może HACKER/WIRUS to zrobić?

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Sun 27 Mar 2011 - 19:47:30 MET DST

On 27 Mar, 18:41, Rafał Łukawski <rafal...@lukawski.pl> wrote:
> [...]

P.S. Co z tymi "polskimi" literami ludzie u Was? Ja używam Google jako
news serwera i ichnijeszego portalu jako czytnika - więc myślałem, że
ten portal jest dobrze "skonfigurowany"...

> Praktycznie wi kszo producent w publikuje aktualizacje firmware, kt re
> dokonywane s (mog by ) przez u ytkownik w, wi c odpowied na Twoje
> pytanie - TAK (firmware cz sto modyfikuje si via S/W). W przypadku
> nieudanej aktualizacji, wymagana jest interfencja serwisu.

Hmm... to ciekawe, a czy ktoś może zmodyfikować taki FW tak żeby robił
cos "użytecznego" (dla drugiej strony) a następnie przez trojana wgrać
bez wiedzy właściciela kompa? Jakie wtedy byłyby objawy?