Re: AWARIA HDD - czy może HACKER/WIRUS to zrobić?

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Sun 27 Mar 2011 - 19:21:54 MET DST

On 26 Mar, 20:29, Nathan <m...@sig.jest> wrote:

> http://www.nirvanowiec.republika.pl/MHDD.html

Ogromnie dziękuję za KONKRETNĄ odpowiedź (chyba jedyną w tym wątku),
tylko proszę powiedz co ten program może tu jeszcze wnieść do sprawy,
jeśli już sprawdzałem poprzez :
1.) HD-Tune -> opcja skanowania powierzchni
2.) ESTOOL301v.iso ściągnięty z samsung.com
Oba pokazują, że jest uszkodzony sektor.
Tylko dlaczego ten dysk się ZAWIESZAŁ na 3 dni?

Aha, jeszcze chcę zapytać odnośnie MHDD i tamtejszej opcji ERASE - po
której wykonujemy "REMAPOWANIE" dysku... CO TO ZNACZY?