Jaki netbook z dobra bat. + modemem 3G + HDMI ?

Autor: Wojciech Skrzypinski <usun.skrzyp_at_gmail.com>
Data: Sat 26 Mar 2011 - 19:40:46 MET

Witajcie,

Pytanie jak w temacie. Mowimy o netbooku o "standardowej" wielkosci
ekranu ok. 10''. Dobrze gdyby mial jeszcze wygodna klawiature i lepszy
niz Atom procesor (AMD Ontario ?). Jestem w stanie zrezygnowac z modemu
3G, choc bylby wskazany. Moje typy na te chwile :

- Toshiba NB550D (brak modemu 3G, nie wiem jak klawiatura, bo nie
znalazlem go w zadnym sklepie)
- Nokia Booklet (obawiam sie, ze klawiatura moze byc przymala, a obraz
na ekranie zbyt maly ze wzgledu na wysoka rozdzielczosc matrycy, ale jak
wyzej - nie znalazlem go nigdzie)

A moze jest jeszcze cos ciekawego, co przeoczylem ?

Pozdrawiam,
Wojtek