Radeon HD 4250 w laptopie HP - problem

Autor: gordon <ja_at_moj.kompuer.w.dom.pl>
Data: Fri 25 Mar 2011 - 11:16:11 MET

Witajcie,

Jestem posiadaczem laptopa HP 6555b, który w swoich bebechach
ma w/w kartę graficzną. Zgodnie z informacjami producenta
karta powinna zabierać 320 MB z 4 GB pamięci RAM, co zgadza się
z tym co wyświetla Win7 (x64) zaraz po instalacji.

Niestety po zainstalowaniu aplikacji (Office, przeglądarki
WWW i inne) oraz łatek z Win Update system pokazuje 2,74 GB
wolnej pamięci RAM, a Catalyst, że karcie przydzielone
jest 1467 MB RAM :O Na laptopie nie gram i taka ilość pamięci
dla Radeona to kompletna strata! W BIOSie nie ma możliwości
zmiany ilości przydzielonej pamięci dla grafiki, Catalyst
też na to nie pozwala... Żeby było ciekawiej w specyfikacji
znalazłem, że Radeon 4250 max obsługuje 512 MB pamięci :D

Proszę o jakieś sugestie, co z tym zrobić... Aha, reinstalację
już robiłem i scenariusz był dokładnie taki sam.

Pozdrawiam,
gordon