Re: naprawa drukarki

Autor: pawelkoszalin <pawelkoszalin_at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 Mar 2011 - 16:06:10 MET

W dniu 2011-03-23 17:31, qwerty pisze:
> Pytanie, czy się opłaca wysyłać drukarkę do serwisu. Czasami opłaca się
> kupowanie najtańszego modelu, samemu napełnianiu atramentu, a gdy
> zacznie szwankować kupić kolejny model. Robię tak od kilkunastu lat. ;)

Pewien nie jestem ale czy to nie jest tak, że z nową drukarką dostajesz
kartridże które producent ma z odzysku i napełnia je max do połowy? W
takim przypadku zakup nowych, pełnych, kartridży może być bardziej
opłacalny.

A tak w ogóle to polecam zakup lasera. :) Raz na kiedyś wystarczy
dosypać proszku który jest naprawdę tani i co kilkanaście tysięcy kartek
wymienić bęben.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
GG:2666854 http://my.opera.com/Pavel84/blog/