Zasilacz w PC-ie sam się wyłącza

Autor: janusz_kk1 <janusz_kk_at_o2.pl>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 19:06:34 MET

Witam
Padła mi płyta główna w starym PC-ie, kupiłem
inną byłem u człowieka i widziałem jak działa.
Niestety u mnie po paru minutach się wyłącza i to
tak że nie można jej włączyć guzikiem, trzeba całkiem
wyłączyć kompa odczekać chwilę i się włączy,
czasami pochodzi 20minut czasmi krócej.
Wk....jące jest to bo ani windy nie mogę zainstalować
ani linuksa, co ciekawe jak testowałem pamięci
to chodziła godzinę, i sam ją wyłączyłem.
Zasilacz wyglÄ…da dobrze, kondesatory ok,
typ Deer 400W, płyta to ASRock K7Upgrade-880,
procek Athalon Barton 2600, wszystko na domyślnych
ustawieniach.
Spotkał się ktoś z takim przypadkiem?

--
Pozdr