Re: Jaki wentylator 8 cm- priorytet: cisza

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 08:47:05 MET

W dniu 18-03-2011 22:04, Q rzecze:

> u mnie to polowa skali, ale ujdzie ;)

Na 50% miał 300 obr. - stwierdziłem, że trochę mało.
Zawsze mogę jeszcze spowolnić (wystarczy przestawić w BIOSie),
ale boję się o zasilacz. Jest oczywiście za duży (200W) i boję
się, że się spoci. Płyta z prockiem bierze max 35 W, dysk max 5W,
nagrywarka odpalana b. rzadko. Czyli zasilacz chodzi na 20% mocy
(przynajmniej oficjalnej), zatem sprawność ma nie najlepszą.
Myślałem o picopsu, ale nie dość, że drogie, to jeszcze zapewne
jakiś wiatrak, choćby najwolniejszy, dla chłodzenia procka i tak
trzeba by dać. Jak się nie obrócić, dupa z tyłu ;-)

> mam ten sam problem, ale te ssd drogie jak cholera...

No niestety. Ale to by problem rozwiązało definitywnie :-)

Na razie spróbuję go zawiesić na gumkach, a jak nie pomoże,
może zabawię się w wyklejanie obudowy matami wygłuszającymi.
Nie mogę zamknąć dysku w obudowie 5.25, bo po prostu nie
ma miejsca (chyba, że wyrzucę nagrywarkę).

> od jakiegos czasu zabieram sie do zlozenia htpc
> i mam pytanie: jaka masz obudowe? :)

IN-WIN BP 655.

> material hd puszczasz przez dxva?

a) nie oglądam na tym HD (ani w ogóle filmów- od tego jest
telewizor)
b) nie mam na tym Windows (i nawet mnie nie interesowało, czy to
jest dla Linuksa, ponoć tak: http://intellinuxgraphics.org/2010Q2.html)

> kiedys chcialem postawic system na karcie cf -

Jeśli tylko "dla cichości", to nie ma sensu- duże CF kosztują tyle,
co SSD (bo wszak to praktycznie to samo).

--
Dominik (& kÄ…pany)