Re: bateria - wczoraj 4 h dziś 15 sekund

Autor: VSS <vss_at_onet.pl>
Data: Sat 19 Mar 2011 - 18:48:28 MET

W wiadomości:im1ocn$h7s$1@inews.gazeta.pl,
 menel <picodeaneto@gazeta.SKASUJ-TO.pl> nastukał:
> witam
> jak to się dzieje, ze wczoraj bateria trzymała mi 4 godziny, a dziś
> po 15 sekundach musze podłączać zasilacz??? Laptop to dell d620,
> bateria 9 celowa, zwiększonej pojemności. Zwykle następuje powolny
> spadek wydajności a tu nagle. Czy jest na to rada? Co się zepsuło,
> podejrzewam że elektronika?? pozdr
> ak

każda bateria ma w sobie licznik ładowań, jak przekroczysz magiczną liczbę
wpisaną w eeproma zaczynają się dziać takie rzeczy. nie wiem ile lat ma
bateria ale po 2-3 latach intensywnej pracy bateria w ten sposób umiera. na
elektroda.pl sa opisy jak sobie z tym poradzic jak oczywiście kalibracja
programem della nic nie da.

--
VSS