Re: Program do monitorowania CPU Intela

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sat 19 Mar 2011 - 15:46:13 MET

"Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message
news:18v10bp9ruuwg.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...

> Się naraziłem. Panowie / Panie / Animko - wybaczycie? :D

To jest jakiś idiotyzm... Nie pytam jak w Windows dodać użytkownika
albo jak w Windows odzyskać zmazany plik - pytam jak monitorować
sprzęt który podejrzewam o przegrzewanie się - temat absolutnie
nie związany z opisem grupy pl.comp.os.ms-windows.winnt na którą
mnie ktoś wysyła... Przeczytaliście opis grupy os.ms-windows.winnt ?