Re: Program do monitorowania CPU Intela

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sat 19 Mar 2011 - 15:42:25 MET

"Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message
news:1rtnsjqv8vtdm$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...

> Używasz Windows (a tak przynajomniej można wnioskować z nagłówków posta),
> więc pytałbym raczej na grupach poświęconych Windows. :)

Używam też roweru, więc mam pytać na grupie pl.rec.rowery?
Co ma system operacyjny do rzeczy jak chcę diagnozować SPRZĘT?

Pytam tam, gdzie są ludzie którzy zajmują się sprzętem.
Jestem w 100% przekonany że pytanie padło na właściwej grupie
i przestańcie już mnie odsyłać na inne grupy bo to niepoważne...
Nie możecie być aż tak niemądrzy, nie wierzę w to!

> Ale z racji, że weekend się zaczął... CPU-Z + Core Temp. :)

No wreszcie ktoś odpowiedział z sensem.