Re: Program do monitorowania CPU Intela

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Fri 18 Mar 2011 - 22:12:57 MET

"RadoslawF" <radoslawf@onet.pl> wrote in message
news:im0cmc$ano$1@news.onet.pl...

> Osobnik który na grupie sprzętowej pyta o oprogramowanie
> ma IQ na poziomie pokarmu tego kanarka.

Osobnik pyta o oprogramowanie do testowania sprzętu.
Nie interesuje mnie tematyka systemów operacyjnych
więc nie pytam na grupie o systemach operacyjnych.

Tematem mojego zadania jest testowanie sprzętu i
pytam na grupie sprzętowej ludzi którzy zajmują się
sprzętem o program którego używają. Nie wiesz - nie odpisuj.