Re: Gigabyte HD5770 - artefakty i zawieszanie komputera - prośba o pomoc

Autor: denrike <novak6_at_gmail.com>
Data: Fri 18 Mar 2011 - 19:41:36 MET

Witam

Problem niestety niezdiagnozowany, ale karta po wizycie w serwisie
działa normalnie. Dodatkowo po naprawie grafika nagrzewa się do
maksymalnie 65 stopnii, a więc jest dużo chłodniejsza niż na początku.
Niestety nie dostałem informacji od Gigabyte'a co zostało naprawione/
zmienione (egzemplarz odesłali do mnie ten sam, więc usterka nie
wymagała wymiany całego sprzętu).

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc w diagnozie :)