Re: To Upgrade or Not To Upgrade? :)

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Fri 18 Mar 2011 - 15:44:48 MET

ZADAM JESZCZE PYTANIE POMOCNICZE :)
Załóżmy, że nie chcę wymieniać płyty, ale chcę przeskoczyć na Windows
7 64 bit. Chciałbym dokupić RAMu (max 8GB pozwala mój Asus) i wymienić
procek na lepszy...

Tu jest lista supportowanych przez MOBO procków:
http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=bswT66IBSb2rEWNa#

Podsumowując tę listę, mam do wyboru takie "rodziny" procesorów:
* Celeron D
* Core 2 Duo
* Core 2 Extreme
* Core 2 Quad
* P4
* Pentium D
* Pentium Dual Core
* Pentium Extreme

Która z tych rodzin pozwala zainstalować Win 7 64-bit?
Która z tych "rodzin" najlepiej się sprawdzi w Afterze i Premiere CS5?
A idąc dalej - który model w danej rodzinie?