Nec 2690wuxi nie widzi rozdzielczosci -HELP!

Autor: Piotr Molski <pmolski_at_ant.pl>
Data: Fri 18 Mar 2011 - 13:13:13 MET

Witam
przyjechala do mnie zabawka - LCD Nec 2690wuxi. Uzywana z ebay.de.
Podpialem ja pod 3 komputery - pod zadnym nie widzi wlasciwej
rozdzielczosci 1920-1200.

Pierwsze podejscie - mac book pro z winda, kabel DVI dostarczony z
monitorem. Na MBP ustawione dwa monitory, rozdzielczosc zewnetrznego
1920x1200. Nec wyswietla inna rozdzielczosc. Podpinam stare LCD
Samsunga - widzi 1920x1200. Nie instalowalem zadnych sterow.

Podejscie drugie - laptop kumpla, chyba z Vista. Podlaczenie kablem
analogowym. System rozpoznaje monitor wlasciwie. Ustawiona
rozdzielczosc 1920x1200, na monitorze 1600x1200.

Podejscie trzecie - stary pc, XP, kabel ten sam analogowy i ten sam
blad rozdzielczosci.

Sprubuje sie jeszcze dorwac do innego kabla DVI.

prosze o pomoc

pozdr
Piotr