Re: Dysk USB (2)

Autor: boxfish <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Fri 18 Mar 2011 - 00:45:26 MET

W dniu 2011-03-17 23:31, W.P. pisze:
> Jaki dysk USB (2 nie 3) jest dobry i trwały?

Nie istniej coÅ› takiego jak dysk usb, istniejÄ… dyski w obudowach usb. To
powoduje że kupując w obudowie nigdy nie wiesz do końca co siedzi w
środku. Możesz kupić sprawdzony dysk i do niego sprawdzona obudowę ale
to znowu zazwyczaj podwyższa koszt o 50%

Pytasz o trwałość, co to oznacza ? ilość cykli zapisu ? ilość cykli
startu i parkowania głowic ? ogólnie każda marka miewa gorsze serie więc
kierowanie siÄ™ markÄ… nie ma sensu :-)

Ja osobiście nie polecam dysków powyżej 1,5 TB, nie wiem o co chodzi ale
regularnie słyszę że ktoś ma z nimi problemy sam mam samsunga w firmowej
(samsungowej) obudowie usb i nie mam z nim problemów oraz wd green
(byłem przez lata wrogiem))- też sprawuje się dobrze

> WD odpada, ale co pozostałe? Seagate, Samsung (wolny?), inne?
>
> Zastosowanie: backup głównie zdjęć.
> Raczej trwałość niż szybkość.

szybkość determinuje usb 2.0 - 99% dysków jest sama z siebie szybsza niż
ten interfejs

dysk 2,5" czy 3,5" jaka pojemność ? nic nie napisałeś konkretnego