Re: dysk + przejściówka SATA-ATA

Autor: rols rojs <rols_at_rojs.com>
Data: Thu 17 Mar 2011 - 21:37:19 MET

Użytkownik "Andrzej" <chrzan_a@wp.pl> napisał w wiadomości
news:418cc628-6661-49e3-b73f-f224fb11eba8@e21g2000yqe.googlegroups.com...
Witam,
mam płytę główną nie obługującą standartu sata. Chce kupić nowy
większy dysk minimum 500GB i mam taki dylemat. Są w sprzedazy nowe
dyski ATA tylko one sa drogie. Widzę, że na allegro są sprzedawane
takie zestawy dysk + przejściówka, wychodzi to dużo taniej, np.
http://allegro.pl/nowe-wd-caviar-blue-500gb-ata-sata-mega-cena-i1507720316.html
Czy takie rozwiązanie jest pewne, nie będę miał z tym problemu?
Pozdrawiam

Sam mam taką przejściówkę i u mnie to działa, ale nie wiem jak by się
zachowywało jako główny dysk.
Minusem jest to, że standardowo możesz podłączyć na jednej taśmie IDE
dwa napędy, a na tej przejściówce już tylko jeden.
Najlepiej kup najpierw przejściówkę, pożycz od kogoś dysk SATA i sprawdź
jak to u Ciebie chodzi.