Re: Hyper-Threading

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Mar 2011 - 20:05:58 MET

Dnia 17-03-2011 o 13:18 Remek napisał na pl.comp.pecet:

> Dokładnie opisałeś składniki sieci, ale wcześniej napisałeś żegenerator
> to sieć.

I co Cię w związku z tym powstrzymywało, aby bez chamskich
komentarzy kulturalnie zapytać co miałem na myśli?
Jeżeli narzucasz taki poziom dyskusji to musisz liczyć się z
reakcją na takim samym poziomie. Chyba, że jesteś aż tak
zarozumiały.

> Robisz z siebie idiotę, a atakujesz mnie. Spojrzyj uważnie w lustro i
> będziesz miał jasność.

Nie siej tutaj hipokryzji. Atakujący nie może czuć się atakowanym.
Lustro powiedziało, że masz jednak problemy ze swoją osobowością.

--
WiesłaW
Opera Mail