karta graficzna - (wielkosc)

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Thu 17 Mar 2011 - 15:50:55 MET

witam
mam pytanie: czy ktos z czytajacych tutaj ma moze karte graficzna
nvidia Ti 5500?
chodzi mi konkretnie: ile slotow ona zajmuje- w sensie- wsadzi sie ja
w zlacze, to czy zajmie ona jeszcze jedno zlacze czy dwa (w sensie: z
tych zlacz co sa kolo niej)? mam gtx9800, niestety- zajmuje ona 2
dodatkowe zlacza /o czym zapomnialem kupujac plyte glowna/ :|

pozdrawiam,
szymon

PS. oczywiscie, jestem otwarty na sugestie co do innej karty
graficznej /preferowalbym nvidie, bo ma lepsze stery pod pingwinka/
warunek- musi byc cicha, zrec malo pradu a jednoczesnie zapewnic mi
mozliwosc w gry typu cod:bo na full hd, na srednich badz srednio-
niskich detalach/